среда, 13 июня 2018 г.

Маленькая бискорню .Вышивка крест.

Добрый день всем.Наконец взялась за написание поста.Совсем блог забросила,надо-надо исправляться!
Последнее время меня накрыла волна любви к кривулькам.
А тут и Ксения предложила проект СП и я решила-это судьба!
Показываю вам своего первенца-бискорню.
Такая малипусечка размер 5 см,высота меньше 2.
Вышивала на Аиде 14, ниточки Гамма ,не знаю как называется мультиколор или секционно окрашенные.
Вот моя прелеееееесть:)
Вышивать кривульки очень понравилось и потому буду продолжать.
Вообще к Новому году хочу кучку вышить и подарить подругам-рукодельницам как игольницы.
Но этот первенец останется дома -точно:)






 А тут я решила,что бусина большевата (кстати девочки-рукодельницы)  подсказали и поменяла бусину на бисеринку.Теперь это уже законченный вариант.

А это схема.моеь кому пригодится вышивала по нижней левой схемке.
Понесу свою бискорнюшечку в галерею к Ксении.Приходите посмотреть-там много красоты:)

6 комментариев:

  1. Татьяна, чудесный малыш-первенец! вдохновения для следующих работ! Кривульки - это такой позитив!

    ОтветитьУдалить
  2. Кривульки они такие! Один раз сделаешь и потом сложно от них оторваться. Бискорню получилась махонькой и очень симпатичной. С почином!

    ОтветитьУдалить
  3. Красивое начало, сама нежность :)

    ОтветитьУдалить
  4. Магчымасць пазыкі, якую прапануе містэр Бенджамін, які выратаваў маю сям'ю ад фінансавай кабалы {Lfdsloans@outlook.com}

    Прывітанне ўсім, я мама-адзіночка Putri Adiratnaa з Джакарты, я хацеў бы падзяліцца гэтым выдатным сведчаннем таго, як я атрымаў пазыку ад спадара Бенджаміна, калі нас выгналі з дому, калі я больш не мог плаціць свае рахункі. Пасля падманвалі розныя кампаніі ў Інтэрнэце і адмаўлялі ў пазыцы майго банка і нейкага іншага крэдытнага саюза, які я наведаў. Мае дзеці былі прынятыя прыёмнай апекай, я была адна на вуліцы. У той дзень я ганебна ўвайшоў у старую школьную таварышу, якая пазнаёміла мяне з Дэйзі Морын. Спачатку я сказаў ёй, што больш не гатовы рызыкаваць пазыкай у Інтэрнэце, але яна мяне запэўніла, што атрымаю ад іх пазыку. Па-другое, з-за маёй бяздомнасці мне давялося прайсці судовае разбіральніцтва і падаць заяўку на крэдыт, на шчасце, я атрымаў крэдыт у памеры 80 000,00 долараў ад містэра Бенджаміна. Я шчаслівы, што рызыкнуў і падаў заяўку на крэдыт. Мае дзеці вярнуліся мне, і цяпер я маю ўласны дом і свой уласны бізнес. Уся ўдзячнасць і ўдзячнасць ідзе на дапамогу містэру Бенджаміна за тое, што ён даў мне жыццё, калі я страціў надзею. Калі вы зараз шукаеце крэдытную дапамогу, вы можаце звязацца з імі праз: {Lfdsloans@outlook.com WhatsApp + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить